5/12/2013

nowa, nowa.

Witam! Jestem Sara, mam 16 lat, jestem z Kielc i bla bla bla. Założyłam bloga, mój pierwszy post. Hmm, o czym bd? O mnie głównie ;D Moje hobby to zakupy, oglądanie ciuchów i różnych takich. Uwielbiam tatuaże, ale niestety nie umiem rysować. Jeśli chodzi o ruch to trenuję boks w K.S. SKALNIK w Wiśniówce. Trenerem jest mój tata. Oczywiście będę chwalić się każdym osiągnięciem ;D ale i przegraną też, bo ważne jest to, że walczyłam do końca. Na odstresowanie jeżdżę na rolkach, słucham rapu i spotykam się z chłopakiem.
Posty bd o moich stylizacjach, które mam na sobie, ale i robione za pomocą kreatora. Czasem bd wrzucać swoje inspirację, ale i o moich osiągnięciach też się posty znajdą ;)
Dziś byłam na zakupach w Galerii Echo. Kupiłam cudowce czarne dresy w Pull&Bear, które przydadzą mi się do wyjazu do Irlandii na mecz bokserski <3. I jeszcze słodką bluzę z Elmo.
Jak na pierwszy to chyba wystarczy :D

Wszystkie pytania w komentarzach lub na -> ASKU.
Zapraszam do obserwowania ;)


wyprzedaż moich ciuchów -> HYC





dresy - Pull&Bear | bluza - Cropp




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

przyjmuję konstruktywną krytykę, jak i pochwały ;) za każdy komentarz bardzo dziękuję ;)