5/26/2013

Tomasz Jacyków

Hej, hej, hej !
O matko! Jaram się mam zdjęcie z kreatorem mody Tomaszem Jacykowem (rodowity kielczan)! Zdjęcia i wszytko inne z wczoraj, gdyż wychodzę z Galerii Echo w Kielcach, patrzę a tu stoi sobie taki pan, bosko ubrany (mm, szara bluza), ze "szlugą" w dłoni i rozmawia z bląd włosą koleżanką. Przez chwilę zastanawiałam się czy podejść do stylisty czy raczej nie, ale mówię, wstawię fotkę na bloga i bd mieć pamiątkę do końca życia ;) Tomasz Jacyków okazał się bardzo miły i zrobił sobie ze mną zdjęcie.
Co robił w swoim rodzinnym mieście? Otóż w dniach 25-26 maja odbywa się OFF FASHION.

Przepraszam was, że wczoraj nie dodałam notki, ale no niestety musiałam spakować się do Rzymu <3
Trzymajcie kciuki za wygraną! Wracam 08.06.2013r. ;)

pytania -> ASKu
sale -> HYC
z góry przepraszam za zdj. brak fotografa :(











ramoneska - zara | bluzka - pull&bear | legginsy - reporter | trampki - converse | apaszka - reporter | torebka - troll

18 komentarzy:

  1. Fajne conversy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie.. <3
    A ja tymczasem zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie :) KLIK Do wygrania modne i zwiewne wiosenne ubrania ♥ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna torebka i trampki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, Tomek najlepszy! ;D

    Zapraszam do mnie, na rozdanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing look!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja go nie lubię. Bardzo nieprzyjemny dla swoich "fanów" a za kamerą łazi jak sęp. Za to Ty wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka słodka koszulka! :)
    obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna koszulka <3
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzym, aż Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka z pandą jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska ta koszulka ;D Obserwuje i zapraszam do sb ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. legginsy mają świetny wzór :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń

przyjmuję konstruktywną krytykę, jak i pochwały ;) za każdy komentarz bardzo dziękuję ;)