12/13/2013

Anielskie Betlejem

Witam, witam i o zdrowie pytam ;) Bo u mnie niestety nie za dobrze, ponieważ się rozchorowałam :( ale wracam powoli do zdrowia. w czwartek w szkole były tzw. "jasełka" w których występowałam, a mianowicie byłam recytatorem I ;D muszę przyznać, że była to dobra zabawa ;) poznałam nowych ludzi ze szkoły i nie żałuję, a oprócz tego dostanę z j. polskiego 6 za recytację ^^ no lepiej być nie może ;)
Ostatnio również byłam na wręczeniu nagród przez wójta za osiągnięcia sportowe, ale o tym będzie już w następnej notce ;)
a plany na jutro? kibicowanie chłopakom od nas z klubu, ponieważ jadą na Turniej Bokserski do Łodzi ;) a poza tym może uda się jutro wypaść z Olą na miasto ;)









9 komentarzy:

  1. Na pewno świetnie się bawiłaś :) Gratuluję występu i wracaj do zdrowia :*
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Moja Mała Czarna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopaki jak fajnie wyglądają w białych strojach:D
    Wgl uwielbiam przedstawienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powrotu do zdrowia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrowia :) Bardzo ładne zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia i gratulacje :) Wracaj do zdrówka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

przyjmuję konstruktywną krytykę, jak i pochwały ;) za każdy komentarz bardzo dziękuję ;)