12/06/2013

MTB Zamość

Witam Was ;* Dziś mało mikołajkowy post, lecz możecie pochwalić się tym, co dostaliście ;)
Ostatnio jestem trochę zaganiana szkołą i treningami, zresztą jak zawsze ;) w ostatnim tygodniu byłam na MTB im. Jerzego Suchodoła w Zamościu. Turniej wspominam dobrze, byłam tam z Adą i Olą, gdzie wszystkie trzy pokonałyśmy swoje rywalki w finale i każda z nas zdobyła złoty medal ;) Pokoje nie były najgorsze, ale najbardziej podobało nas się wielkie lustro, w którym obowiązkowo musiałyśmy sobie zrobić zdjęcie ;D
Ostatnio również zainwestowałam w nowy telefon Samsung Galaxy S III i jestem z niego bardzo zadowolona ;) w związku z tym, że jestem fanką minionków, kupiłam sobie właśnie taką obudowę jak na zdjęciu poniżej <3


z Adą <3

z Olą <3


trening ^^





reprezentujemy nasz klub - K.S "SKALNIK" Wiśniówka!









Fruit ninja :D


2 komentarze:

przyjmuję konstruktywną krytykę, jak i pochwały ;) za każdy komentarz bardzo dziękuję ;)