12/29/2013

Po świętach, przed Sylwestrem

Witam Was ;* Już po świętach, odpoczęli? Bo teraz czeka nas sylwestrowa noc ;D Macie już jakieś propozycje, aby zalśnić wśród znajomych? Ciekawa jestem gdzie będziecie się bawić ;) Ja spędzać będę ten ostatni dzień roku na osiemnastce swojego chłopaka ;) Moja stylizacja: czarna koronkowa baskinka, zwykła, obcisła czarna spódniczka oraz brązowiutkie lity <3
A oto kilka innych propozycji ;) (stylizacje są zaprojektowane przeze mnie za pomocą kreatora)

















(stylizacje są zaprojektowane przeze mnie za pomocą kreatora)

8 komentarzy:

  1. Ja nie wiem w co sie ubiore :/ ladnie wszystko dobralas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy zestaw jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. ;)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te stylizacje :>
    Obserwujemy ?
    justnowiampurple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo, ze juz po sylwestrze stylizacje sa genialne!
    z przyjemnoscia obserwuje!
    w nowym roku zycze samych sukcesow!

    OdpowiedzUsuń

przyjmuję konstruktywną krytykę, jak i pochwały ;) za każdy komentarz bardzo dziękuję ;)