12/21/2013

Wystrojona

Witam was! ;) Jak wam mijają przygotowania do świąt? ;) bo ja jestem strasznie zaganiana, ponieważ wczoraj mieliśmy klubową Wigilię i musiałam przygotować dużo różnych rzeczy. ale muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z wczorajszego wieczoru. wszyscy byli zadowoleni, szczęśliwi i ten moment kiedy trener składał nam życzenia a my jemu ;) muszę przyznać, że tegoroczna Wigilia nam się udała w stu procentach!
W związku z tym, że już grudzień - koniec roku, dlatego zbliżają się gale sportowców, nagrody na najlepsze osiągnięcia dla klubu, trenerów oraz zawodników ;) w tym miesiącu uczestniczyłam w dwóch takich galach: Gala LZS oraz Świętokrzyska Gala Sportu 2013. oto kilka zdjęć ;)







5 komentarzy:

  1. thx bardzo:)

    co powiesz na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez wielka gonitwa teraz . Jak nie sprzatanie to gotowanie :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. :)

    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądałaś! ;)
    Wesołych świąt :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

przyjmuję konstruktywną krytykę, jak i pochwały ;) za każdy komentarz bardzo dziękuję ;)